piątek, 13 marca 2015

Jak to z tym plakatem było ...



  Dziś przed południem zostałam totalnie zaskoczona. Siedząc sobie przed komputerem, z kubkiem zielonej herbaty, przeglądałam strony internetowe. Zajrzałam na Facebooka, a tam - no nie wierzę - dziecię me na plakacie z okazji 10 Światowego Dnia Zespołu Downa. Wprawdzie byłam uprzedzona, że Wojtka zdjęcie będzie umieszczone na plakacie, ale nie spodziewałam się, że zajmie tak dużą powierzchnię. 
  To wyjątkowo urocze zdjęcie było zrobione podczas sesji fotograficznej na ostatnim zakątkowym zlocie. Przerażona byłam brakiem współpracy Wojtka z panią fotograf i bałam się, że żadne zdjęcie nie wyjdzie - a tu proszę - Słonko me stało się poniekąd "twarzą" plakatu informującego o lokalnych imprezach z okazji ŚDZD. Cieszę się bardzo. 






Pozdrawiam serdecznie

Mama Wojtka 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz