poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Dziś świętuję



   Dziś są imieniny Wojciecha - czyli moje :). Świętuję razem z dziadkiem, bo on ma na imię Jerzy, a 23 kwietnia świętują właśnie Jerzy i Wojciech.

  Dlaczego mam takie imię? Tata wybrał dwa imiona - Wojciech dla chłopca i Małgorzata dla dziewczynki. Podczas jednego z badań USG okazało się, że będę chłopcem i wówczas Mama od razu powiedziała "Wojtuś" i tak zostało. Fajowo.

  Podobno moje imię jest pochodzenia słowiańskiego, złożone z dwóch słów woj (wojownik) i ciech (uciecha) - i mama kiedyś czytała, że Wojciech to gość, który lubi wojować. A ja lubię - hahaha. Moją waleczność pokazałem dziś u dentysty. Byłem tam już po raz kolejny i pani smarowała mi czymś zęby. Krzyczałem straszliwie - ale podobno ząbki mam białe i nic złego się w nich nie dzieje. Chyba dzięki temu mazidłu i jeszcze chyba dzięki temu szczotkowaniu ząbków rano i wieczorem.


Pozdrawiam - Wojtek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz