poniedziałek, 23 stycznia 2012

Raz, dwa, trzy - zaczynamy


  Po raz pierwszy w blogowym świecie pojawiłam się w maju 2008 roku. Rozpoczęłam swoją przygodę jako osoba zajmująca się rękodziełem i pokazująca swoje prace właśnie na blogu "robótkowym". 
Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Zmiany w moim życiu opisywane były w wielu miejscach, czasami niekoniecznie do tego pasujących, aż w końcu postanowiłam - "trzeba coś z tym zrobić" - i założyłam "wojtkowego" bloga, obok tego "robótkowego", który w międzyczasie też przeszedł zmianę adresową. 


  Kim jest Wojtek? Kim jest tytułowy "Prezes"? Czym jest ten "trzeci w gratisie"? Na wszystkie pytania będą odpowiedzi - wszystko pojawi się tutaj. Będzie to miejsce, gdzie swój kąt znajdą notatki błąkające się w innych miejscach w sieci.  Potrzebuję tylko czasu na uporządkowanie tego wszystkiego. 



Pozdrawiam Was serdecznie

Mama Wojtka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz